MARINEBIOLOGIST10THGENERATION
countdown lagi.
ada tujuh belas hari lagi kita nak hidup sama-sama di bumi terengganu ni
entah bila baru boleh jumpa, aku sendiri tak ada jawapannya
yang pasti kita bakal berpisah
tapi yang lain, entri ini di tulis ketika aku sedang beremosi terlebih
extra sedih. heh!
dah tahu yang perpisahan tu pasti dan nyata, gatal nak sedih-sedih.
kentutkan? nanti lepas keluar dari uni ni aku bagi korang sorang-sorang link blog aku.
insyaallah aku bakal update cerita diri aku dari semasa ke semasa
sape yang rasa rindu aku, datang la jenguk blog ni, tak pun lagi sweet kalau korang terus muncul depan rumah aku :P
hoho. touchy touchy. semoga jodoh tak cemburu dengan kita..


harini dah 3 june. esok 4 june, sape yang dah nak kena present viva, GOODLUCK peeps!
kalau kene hentam pun tak pe kot ;p
last time present kat sini kan. haha. boleh gitu?
yang present 6 june jangan nak huhahuha sangatlah!
including me. hehe. terbaik. viva presentation after biotech paper.
semoga semuanya selamat. semoga aku juga selamat. haha
kentut. takmau kene hentam! pelisssshhhhh prof-prof, dr-dr, puan-puan, tuan-tuan, encik-encik dan cik-cik.
sila fahami saya. haha. *muke mintak belas kesian..hoho jangan kau bagi penyepak sudah :P
owh lupe. yang present 6 june pun, GOODLUCK!


dup dap dup dap
ADAKAH INI CINTA? ahaha
secara scientificnye ia berbunyi lup dup lup dup. laju bunyi darah aku di pam keluar masuk dari chamber-chamber jantung aku.
fuhfuh. gemuruh ke? haha. baru nak present fyp nak gabra. chill bro!
kalau nak nikah mau gugur jantung gini.. haha. propa!
serius weh. dulu time dengar suami kawan aku lafaz akad nikah, aku yang cuak beb.
siap nak menitis-nitis ari mata. kentut. padahal pengantin relax je
tapi aku tahu la hati dia mesti debar tahap dewa kan :P


owh dikesempatan ini jugak, aku nak menjawab persoalan beberapa org rakan. haha sebenarnya sorang. siap ugut nak tengok mesej aku lagi. ciskek!
saya dengan ini mengumumkan saya masih single dan available??available ke? yela kut. scandal pun takde. serius suci bersih kawan ko ni ;p
ada yang berkenan??sila hantar resume bersama slip gaji anda di alamat berikut: hoho..nak alamat ke?
haha. slip gaji? aku bukan mata duitan, aku cuma money lover :)
ini untuk memastikan, kau mampu menanggung hidup aku bersama 12 orang anak-anak, walaupun aku tak yakin aku mampu ada anak yang mampu memenuhkan padang bola, serta sebuah kereta untuk aku dan setiap anak-anak, sebuah rumah bagi setiap anak-anak dan mampu memberi elaun peribadi kepada aku setiap bulan :) hoho. 
ok aku dah mengarut.
tak yah nak cek phone aku. haha. aku tak kutuk kau. serius :)


aku harap aku tak rindu korang nanti. boleh? heee..
selamat bergembira selama tujuh belas hari yang ada ini.
sekian dan salam sayang dari aku di pagi hari :)
leplep; me

0 comments:

Followers