DUGAAN| auchhh
bermula dari hari ke 14 lagi aku disini
first BUSY| ape nak heran busy dengan aku dah macam kembar
kalau ak busy pun aku selalu buat-buat busy..haha.. contohnya busy body
tak tercapai hajat aku nak buat count down everyday. dalam blog ni
tapi tak pe ada sebelas hari lagi aku bersama-sama mereka si MARINEBIOLOGIST10THGENERATIONS
semoga hari-hari terakhir kita ni di iringi dengan kegembiraan
terlepas sudah bebanan besar Final Year Project..alhamdulillah
meraikan pembebasan bersama-sama rakan seperjuangan di NR cafe..


8 June. ada birthday sape-sape tak? happy birthday
tapi hari ni hari paling banyak dugaan
AIR| keperluan asas manusia. mati kering manusia tanpa air
hoho. tapi aku MATI AKAL
time tak ada air ni la macam-macam jadi.
jalam jauh-jauh, konon nak menikmati ais kacang, tapi habis. air tak ada
nak makan nasi. malang. nasi tak masak.
nak mandi. kesian. air tak ada
nak tengok bola, harimau malaya vs singapore. ciskek! gadis-gadis tengah layan drama tv3. ok aku pun gadis
lepas ni kalau aku cakap YES ada orang nak maki tak? huahuahua..
macam ciskek je reff..mungkin beliau perlukan google translate.
then what is the meaning of NO in ur dictionary sir? red card?? hoho funny la u *tepuk-tepuk manja
EURO start hari ni, nak tengok. malas dah. aku tahu mesti gadis2 tengaah layan drama lagi
nak melepak tengok One Piece balik. si momo and bulat buat taik. cissss
sayang oii air tak ada.
ouchhhh seteressss. nasib baik aku berjiwa penyayang
tidur luar!!denda..haha
nak denda jangan makan 3 hari boleh?

0 comments:

Followers