memory loss?apasia?dimentia?alzheimer?may be i think too hard this timetapi betul aku risau

i'm 22 and healthy

tak mungkin aku sakit. 
tapi tu semua kuasa allah kan.
aku lupa sejak bila..tapi dah lama
sense of direction aku memang teruk.
tapi start 2009, aku baru sedar yang aku senang sesat.
just imagine, pergi kelas jalan kaki, 
used the same road,but then bila nak balik hostel, aku dah sesat.
aku tak ingat jalan. 
and paling sadis, uni aku kecik
tapi still, aku sesat.
mungkin dulu aku boleh gelak kat diri sendiri
tapi sekarang aku rasa tak..


then, lepas feb 2010 aku jadi pelupa
tapi aku buat tak endah
aku rasa tu sebab aku tersedih melampau
mungkin..

aku lupa apa aku buat petang semalam.
aku makan apa semalam
aku tak ingat aku dah makan or belum. 
maybe ada orang kata aku mengada-ngada.
aku pun rasa diri ni mengada-ngada..
tapi serius aku risau


dan sekarang..aku sedar aku banyak sangat hilang kata-kata
sudden lost of words
aku tak ingat sejak bila..
bukan aku tak tahu apa aku nak cakap, tapi aku terlupa ayat tu
aku ingat dengan kawan-kawan je aku jadi macam tu
tapi time presentation viva aku hilang kata juga
'response' itu ayat yang patut keluar. tapi tak keluar.
aku tak tahu apa perasaan yg ada time tu.
mencari word di depan panel, bukan sesaat or dua, tapi aku rasa lama..5 seconds may be..


kenapa?
sebab umur aku makin tua?
aku search kat internet, tapi aku rasa takut la pulak ;p
semoga aku sentiasa sihat

0 comments:

Followers