Noor Azzah Thani.
hoho. aku jumpe gambar ni je dalam lappy ni :)
happy birthday dear. semoga kau panjang umur, boleh jumpe aku lagi, di murahkan rezeki dan share rezeki dengan aku. semoga kau sentiasa happy. semoga selalu bahagia termasuk bila kau bersama aku. hehe
semoga success selalu. i love u :)


berapa tahun dah kita tak jumpa? haih. serius sedih bila pikir.
terbuktikan, jodoh pertemuan di tangan allah
kita hanya mampu merancang nak jumpe, tapi sampai sekarang tak berjumpa :(
semoga satu hari nanti aku dapat jumpa kau balik
serius rindu


kau kawan aku paling setia teman aku tengok bintang :)
banyak sangat benda tak ter'update. serius rindu.
kau rindu aku tak? cis kalau tak. penat je aku rindu sorang-sorang
da la fb ko tak selalu bukak, twitter aku cari tak jumpe. nak call ko asik busy
happy birthday azzah :)
aku nak wish tepat pukul 12 pagi tadi, namun malangnya kau tak angkat fon! jahat

0 comments:

Followers