fanatik? obses? tak ada
obesiti ada..haha. ciskek!


suka aku tengok kawan-kawan yang obses.
si A pada komiknya. kalau aku buntu nak beli hadiah, aku tahu ape aku patut cari.
si B pada pinknya.
si C pada kuning, big bang, kucing.
si D pada accessories.
kakak aku pada korea songs, movies, reality shows. segala yang korea lah kesimpulannya
aku kagum pada A, B, C, D and kakak aku
aku rasa mereka ada identiti..


aku?
aku suka secara tiba-tiba, randomly, bukan obses, bukan fanatik.
sedih bukan?
macam tak ada identiti.
aku suka korea. ya aku suka, sekadar suka, bukan fanatik. aku tahu serba sedikit, tapi tak menyeluruh.
aku suka bola. ya juga. tapi bukan semua benda aku tahu. aku sekadar suka.
aku suka kek. sama juga, aku suka sahaja. kalau si fanatik sudah tentu segala resepi sudah aku cuba. tapi aku bukan
aku suka gitar. suka sahaja, memetik pun aku tak tahu.
aku suka drum, sekadar suka, sebab aku rasa drummer itu kacak.
serius aku tak tahu apa yang aku suka.


ini yang aku kata, aku sendiri tak kenal diri aku lagi secara menyeluruh.
sapa kenal aku? haha..

0 comments:

Followers