its not dat i hate nite class
but i dun really like it..ehh ada beza ke??
mak sy pesan..."dis sem kamu jd la ulat buku cket (rajen la tu)"
for sure la aku nak attend semua kelas kan..
tapi sumpa sgt  penat..
morning~class
evening~class
nite~class lagi
mmg la ada u laen ad buat class mlm tp..bukan ke umt selama ni bole je adakan semua kelas at day time
kenape nak ubah2 lagi??
sure2 la ada org yg x setuju ngn aku..kononnya tu satu perubahan bagus la
kononnye "takkan kite nak dok di takuk lama"
mmg la...tapi we mahasiswa need our tyme jgk..
bak kate tnc sendiri "kami akan tambah duit utk bwt prog for each club..jadi aktifkanlah diri awak"
lebih kurang camni la ayat die tyme MAKEP dulu..
what the????
kalau dah mcm bile mase pulak students ni nak aktif club..problem laaaaa..
contoh terdekat : AKU
aku mmg suke beraktif-aktif ni..bila dah aktif for sure ada komitmen yg dberi..
tapi mcm mane la aku nak bg komitmen penuh kalau diri sndiri pon da x da mase..
contoh la...
harini sendiri la..
aku siang2 g class..habis kul 6 petang..dah 2 lab pulak tergendala
equipments x cukup for students..balek lewat dah..
6pm got meeting...LEMAH LONGLAI dah badan..abis kul 7.30 mlm
pastu balik room..kawan lak col..dah nk kelas ni..kul 8 kelas
rushing lagi..TAK MANDI weiii..
berTAMBAH LONGLAI lagi....siap BERADU lg dlm clss sbb teramat sgt penat..
mmg jadi sleeping beauty lah...tergoda semue rakyat dalam cls tu tngk aku nyenyak tidurrr
pastu sambung lagi..kul 10 smpai kul 12 meeting kelab lg..
nasib baek x berTAKAFUR dgn TAWADUKnya..
kalo x jatuh lagi saham yg dah sedia ada jatuh ni..
okk gud..esok kelas aku start 8 pagi n now ni aku kne online siapkan 1 keje..
mmg bagus lah..aah aku mmg senang bangun pon (menyindir ni)


ok la myb slh aku..sape suh aktif kan???
tapi cube tanye students laen...dorg pon x da mase..
class dr pagi smpai mlm..esok strt pagi lagi
balek clss dah kul 10..kdg2 x makan lg..kene la mkn tengah mlm
pastu GEMOKK la kan..jatuh lagi saham
alamat jd andartu la semue students kannnnn
ni belum lagi kes nk siapkan report, assignments, presentation n tah pape lg..
mmg kene jd burung hantu la..dah tu bkn semue students pandai nk berEVOLUSI menjadikan mata mereka seperti burung hantu..
kredit to me here sbb aku punye mate mmg same species ngn burung hantu..
kesimpulan bagi lalutan aku yang merepek ni...
KELAS MALAM shud be cancel...jdla umt yang dulu..

0 comments:

Followers