~entri berterabur

ada org kate hidup ni penuh cabaran n dugaan 
mmg pon aku pon taw
tp kdg2 ada dugaan yg kite sendiri xdapat terimakan??

terlampau banyak dah rasenye aku mengeluh..
terlampau byk dah rasenye air mata aku terbazir
terlampau byk dah mase yg aku guna tuk pikir semua bnda ni..
penat??memang la..
sape tak penat kalau tiap hari ada je musibah datang
kadang2 aku rase diri aku dah cukup kuat
tp sebenarnye tak..
i need sumone dat really support me..

selalu
bahagia yg aku rase semua nye tak bertahan lame
sampai
hati aku dah terlampau rapuh.
sampai kdg2 aku takut nak bertemu hari esok
aku takut aku x cukup kuat..

for those yg bace n kenal aku..
sorry if aku berubah after this..kadang2 kite kene berubah even kite tak suke..

kdg2 mmg aku terfikir dunia ni tak adil
selalu sangat kebenaran dikaburi dengan fitnah..
sampai langsung tak de peluang tuk buktikan kebenaran..




0 comments:

Followers