entri ini untuk kwn saye
siapa rase anda kwn sy sila baca..ini untuk anda

kwn2 sy..
couple tu haram...semue pon tahu kan..
tp kite saje je buat2 tak tahu
saye bkn bdk baik
tp sbgai kwn sy nak nasihat;
kwn2 sy terutama yg perempuan..jaga maruah diri anda
wanita ni umpama rama2,cntik..tp bile disentuh warna tu akan pudar
kite dah x bermakna lagi
jga tingkah laku
jga adab
jgn bersentuh-sentuhan dgn lelaki yang bukan muhrim awak..
lelaki punya nafsu
ayah sy pernah ckp "jgn percya cinta lelaki,mereka hnya mahukan body"
bygkan ini ayah sy sorg lelaki yg ckp
pengakuan dr lelaki sndiri..
sebaik2 mane pon lelaki tu, mereka masih manusia..
masih ada nafsu, masih ada keinginan mahu mencuba
sy tegur sbb sy xnak awak 'tertangkap'..
sy dah tngok mcm mane org di'tangkap'
merayu-rayu mintak di lepas
cube awak bayangkan,macam mne hancurnye hati mak awak kalau tau perangai awk
bygkan betapa malunya ayah awk dpt ank mcm awk
sbelum terlanjur melakukan pkara yg x sepatutnye..fikirla dulu
sy xnak awak menyesal..
sbb sy syg awak
siapa rase kwn sy paham2 la..sy sedang tegur awak

~entri ini ditulis oleh sy selepas menyaksikan 'penangkapan' sepasang couple..cinta yg kte anggap sejati mampu ke membawa ke syurga hakiki??awak ada otak,awak fikir la...

7 comments:

Anis Hani said...

betul2...sama2 kita menjaga tingkah laku kite....

i'm shille said...

hehe.btol2..
k.anis!!!jgn sentuh2 org..awk 2 llaki..haha

Anis Hani said...

shille bila lak, akak jd llaki..hahahaha....
bkn ko ke????

i'm shille said...

sy due2 skali..bhaye kan??
haha

Anis Hani said...

bahaya2....
dah..merepek la pulak...
siapkan report...
study...

Anonymous said...

shille adalah lelaki yg terperangkap dalam badan pompuan....huhu

i'm shille said...

cehh..kureng!!

Followers