~tengok pokok dah tumbang kan??~jahat betol angin

Makin lame kite hidup makin banyak benda yang kite tak paham
Betol jugak kate cikgu aku dulu “ makin banyak awak blaja makin bodoh diri awak”
Lame dah ak taw benda ni.. tp..
Aku x sangka pulak dalam khidupan aku pon same..
Banyak sgt dah benda yg ak x paham

1.                      Perlukah gossip??
2.                      Salah ke untuk kite care bout others??
3.                       Mesti ke anda lantik diri anda sebagai spy??

Tahla…aku confuse dah..semue benda pon salah..sorry naa..semua salah aku ek??sumpa aku konfius dah ngn hidup aku..
Mmg kalau x da angin pokok x bergoyang..tp situation aku ni..mmg ada angin tp pokok yg sepatutnye bergoyang dah tumbang..paham x???aku pon x tau ape aku cakap.. makin banyak aku tulis t makin mengarut ayat2 ak…


p/s; terlampau mengantokk..baru blek dr setiu wetland for field work..nk tido tp...otak ni aktif sgt berfikir..terukkk

0 comments:

Followers