perubahan..
sedangkan pantai boleh berubah inikan pula manusia
rasenye semue pon tau pribahasa zaman kanak2 ni kan??
pada dasarnya manusia mmg akan berubah
Tak kira lah berubah kepada baik ataupun tak baik
perubahan tu mmg perlu..
amat diperlukan untuk kite beradaptasi dgn keadaan sekeliling kite
tapi x semue perubahan tu mambawa kebaikan
kadang2 membawa kpada kelukaan jugak..
dalam hidup ni xda satu benda pon yang akan kekal same
pasti akan ada perubahan

hukuman..
manusia sgt suka menghukum..kadang2 adil kadang2 sebaliknye
selalu kita dihukum sebelum kite didapati betul2 bersalah..
Mungkin mereka boleh senaraikan apa-apa yang berkaitan dengan kesalahan yang dilakukan dengan teliti masa, keadaan dan faktor-faktor lain. Tapi, mereka memilih untuk tidak mengambil kira semua faktor tu. Lebih senang letak hukuman - bersalah atau tidak!

maaf..
"nabi pon ampunkan umat..xkan awak x boleh"
common..slalu sgt word mcm ni diungkap bile terdesak nak mintak maaf
mmg hidup ni x lame
x da mase tuk benci,tuk marah kat org
mmg supposenye kte sesama manusia perlu saling memaafi tp..
semua manusia d beri akal untuk berfikir
maka berfikirlah anda sebelum bertindak!!

1 comments:

leeyana said...

about perubahan..
shil tiru entry owg e???
ke kite sehati sejiwa????
chewaaahhhhh...hahaha

Followers