penyayang?
aku mungkin penyayang. tapi dengan cara aku sendiri.
jangan pura-pura sayang kalau tak sayang!
dan jangan pura-pura tak sayang kalau kau sayang!


ini tiga handsome boys yang aku dah jatuh sayang
aku mengaku, aku penjijik..bukan senang aku nak belai kucing jalanan
sayang aku hanya untuk kucing aku
tapi itu DULU
alhamdulillah SEKARANG aku dikurniakan kawan yang sangat penyayang dan perihatin
sedikit sebanyak aku berjaya berubah
momo, bulat, jayjay..semuanya kucing jalanan..cuma bulat bertuah dah dapat tuan.




ini momo, si handsome yg berjaya buat aku rasa nak menitis air mata malam ni.
momo sakit, duduk tak boleh..aku rasa berjalan pun mesti sakit. nak tidur ni aku terbayang, macam mana momo nak tidur malam ni? haihh..if only i can help him. aish.. najis + air keep on keluar. momo kenapa??sape buat? semoga awak cepat sembuh ye momo..


tak sangkakan dalam dunia yang makin kejam ni ada lagi manusia berhati mulia. masih ada makhluk allah yg bergelar manusia nak membantu momo, nak bawak momo pergi rawatan..terharu..semoga allah memberkati kalian..sorry momo, akak, kak mira, kak wani, kak zetty tak mampu nak tolong awak..tp k.mimi tengah berusaha..semoga awak tabah ye momo (T.T)

0 comments:

Followers