kawan aku pernah kata
"jangan kata takda masa, masa sentiasa ada, kite je tak tahu nak guna"
ahhaaa..and i agreed!hee
walaupun sibuk mengedit, mengayat, mengtouch-up thesis yang lagi 6 hari nak kena hantar, ehh silap 5 hari
itu tak menghalang aku untuk berblogging..wehee.konon-konon macam aku ni hebat la kan..
pandai manage time segala..haktuihh
padahal mata duk lebam, kalah panda kat zoo taiping tu..ade panda ke??haha


time tertekan ni kalau call si cinta hati best jugak
"tidur lambat ke?"
"tak lah bangun awal pagi.."
sakarstik punye anak! jangan tiru aku..
"elok la tu, kumpul biar bertimbun, pastu tension sampai nak bunuh diri"
yey! puan ibu memuji saya
esok-esok boleh buat lagi :))
haha. kentut!


dari lepas dinner td, punggung aku tak beralih dari kerusi biru ni..kematu daa..
dan disney princess kat katil aku bagaikan memanggil-manggil aku untuk bersama mereka..
fuhhhhh...sila tabahkan hati, mata, otak dan tangan aku demi project yang satu ini :)




gila kentang tak berusik katil aku malam ni.
nantikan kemunculan kembar panda esok hari :)


tak cukup dengan teletubbies dan mickey mouse
hari ni miss Z pun pandai nak bahan aku. cisciscis..heh
aku sebesar helang ke helang sebesar aku? haha
okeh, sebenarnye miss Z jumpe helang besar aku dkt Tanjung Pucat Mukah..wooaahhh! confirm pucat muka kalo jumpe..


sekian dan aku rasa sayu tengok katil aku kosong tapi katil roomate aku berpenghuni..cis!
selamat bermimpi roomie :)

0 comments:

Followers