orang yang aku nak bersama aku adalah org yang sentiasa ada bila aku happy, emo, sedih, gila dan sebagainya (shilleyusof, 15/4/201:0041hr)

kau tahu time tu aku tengah buat apa? haha. melolololololololololololong. haha macam lawak
semua orang ada problemkan? bukan hidup la if takda problem kan? hahaha
senang cerita aku ada problem yang aku kira besar. i need somebody yang boleh buat aku hilang ingatan sementara.
sementara je..
and alhamdullilah allah help me, tadaaaaaa~~THEM! thanks god!
sekurang-kurangnya aku masih mampu nak happy. takde la mata aku jadi mata panda :)

ehhh jangan terasa lagi. 
aku tak kata kawan aku yang lain jahat, and tak tolong aku.
bukan..bukannn..
tapi aku cuma rasa dorg datang tepat pada masa :)

kalau ada orang fitnah, problem aku adalah problem friendship. SALAH!
kau tak tahu kau senyap!
walau aku tak rapat dengan kawan aku, dia tetap kawan aku, dia pernah ada masa aku susah, masa aku senang.

0 comments:

Followers