pelamin anganku.
cantek, menarik, simple but romantic. wewewe
mood nak gatai terlebih. haha.
aku dengan kawen? mungkin kami kawan, tapi belum pernah bersua muka
huyehh. one day. one fine day kawen pasti jadi kawan baik saya.
begitulah harapnya. amin


kawen?lelaki? hailaaaa leceh weh.
kau suka, kau mengayat tahap cair tahi telinga
kau sayang, kau puji melambung bagai
tapi kau jumpa orang lain, kau kata cinta tu haram
kalau kau tahu haram, kau kahwin lah kan?
tapi tak, itu cuma alasan!
mungkin tak semua lelaki begitu
tapi ramainya begitu


alasan kau lapuk
kau kata cinta haram
kau kata kau hilang perasaan
akhirnya kau kahwin dengan orang lain
terbaiklah kau!
sila terus terang. sila!
alasan lapuk tu, zaman tuk kaduk pun dah ada. cis


okay. ini bukan cerita aku. ini cerita alam.
kesian perempuan. tapi bukan selalu ke kita di ingatkan?
jaga hati jaga perasaan.
jangan sesuka hati sayang orang.

2 comments:

Bun-Bun-Reyn-Pyon~ said...

wahhhh

happening gila pelamin angan awak :D

niceeee \o/

btw kita setuju dengan entri awak ni :D
P.E.R.E.M.P.U.A.N

peace yawww =)

ahahah ,
followed u 73 :)
suke tak suke tak ?
hohoho

shille yusof said...

peace jugak :P
tq tq tq very much. haha.

Followers