emosi itu umpama cheese
ada masa cair, ada masa beku.
ecehhh. hahaha. giloss! aku nak cheese cake yg sedap


huyeeeahhh!
habis sudah minggu emosi aku. kau ada? haha
tak best pun beremosi yang ter'extra ni. sensitive nak mampuih. ponat den


selesai makan key.ef. ci dengan hasmimi, zetty n wani yang taknak kawan dengan aku tu. :( haha
indah khabar dari rupa dowh. menci! menci! (eii *mood gadis gedix2)
kalau tengok zinger bugger dye dalam advertisement, bapak punye cantek.
umpama cheese dye tu, masuk mulut, melting, yummy..mmg sampai jilat jari lah!
hakikat. aduhaiiii~~gemalai den nak suap bugger tu dalam mulut
si cheese tu, warna dah ade, texture pun cantik, tapi masuk je mulut, macam makan plastik. haha. over!
tapi betol. serius betol tak tipu punye.
maka dengan itu aku declare aku merajuk setahun dengan key.ef.ci punye burger selama setahun! heh
jum misi mencari cheese cake yang yummy pulak pasni.
terliurrr

0 comments:

Followers