not in the mood of study. kentut! esok nak test kau! wahahaha. bajet budak pandai-pandai dan genius tahap sepuluh betol.


cuci baju cuci baju dengan sri dobi
ingat lagi lagu ni??
okeh dis is my version..
cuci mata cuci mata dengan my roomie :)
haha. seronok aku mencuci mata yang dah lama tak bercuci ni. almaklumlah uni aku kecik, kelompok yang seronok nak dipandang pun keciklah :P
maka dikesempatan open volley ball ni aku pun menyempatkan diri untuk meluangkan masa demi mata aku..weeehee. aku bukan gatal ok!haha


tetibe  aku rase (sebenarnya lama dah aku rasa) org yang ber'sport ni kacak, hensem dan bergaya. 
adakah ini cinta??hahhaha!
serius. cuma bila bukak kasut, maka hilanglah segala kekacakan, kehenseman dan kebergayaan anda. hahaha. 
pengsan cik adik :)


owh sebenarnya orang yang main takraw tu sangat cool. (nostalgia betul. dulu time kecik-kecik, balik skolah agama petang, sambil kayuh basikal, aku slalu pandang-pandang  abang-abang yang main takraw kat gelanggang tepi dewan serbaguna.cool).
tapi sejak tahap pembesaran aku meningkat (remaja), aku rasa pemain bola sepak lagi smart. sangat. kalau pandai main guitar lagi smart :)

0 comments:

Followers