dasar talam dua muka

aku mcm terkejut, terkedu, ter macam2 la..haha
so funny..
kdg2 aku terpikir jap "ak ni nampak mcm budak2 sgt ke???"
"sng sgt ke nak pujuk ak??"
"sng sgt ke nak main2 kan aku??"
i need answers for all the ques above..macam pening sekejap..ok straight to the point..tadi sorg sahabat (i think so, sbb dye ni mcm caring cket) bg taw aku yg sumone ckp sumting bad bout me..n ape aku buat is buat status kat fb aku..n paling terkejut bila org yg dikatekan berckp buruk ttg aku tu yang comment..what the???tak terase ke???
then siap jumpe aku n bg sumting kononnye bnda yg die bg kat aku ni boleh sangkal kate2 buruk org yg memburukkan aku..
tetibe aku rase mcm dye ni umpama tgah bg gula2 kat budak2 yg tengah merajuk..shit!!kau pehal??
ok aku ter'emo' lagii..dasar talam bermuka-muka..

sape nak ajar aku jd garang..aku nak sgt :(
dah la mlm ni ada test..monoi punye org..

0 comments:

Followers