blog ini tidak mengandungi sebarang informasi berguna..sekadar luahan pengalaman saya..sape rase nak bace...bacela..tapi lagi baik tutup balek!!
g study lagi bagus...


bulan jatuh ke riba
entri 1 hari ini..
tunggu bulan jatuh ke riba..confirm2 la bulan tu xkan jatuh kat ko
so ape tunggu lagi..baik tido
people mind very complicated..boleh berfikir tapi susah bertindak
tidur lewat semata2 nk on9
why??sbb nak tunggu 'someone' on9
haha..itu la aku the BIGGEST STALKERRRRRRR
OMG!!takot nye..stalker..huhu
the only way to make my self happy..
biar la org kate ak desprate..
aku  desprate ngn cara aku k! i'm not disturb others ok..so what??
ada ak flirt ngn korg??
manja2??gedik2??gesel2 badan??eeeuuwwwww..menjurus kpd free sex..oh nooo!!
bukan ak stalk korg pon..ak stalk sorg je :)
x ramai eaa..so sape2 nak perasan tu..mintak maaf 
kenapa keluarnya entri ni??sbb ada org perasan..
again i highlight here..jgn perasan dgn perasaan anda
kalo sy suka anda sy ckp kat anda
bak kata radja "terus terang" k

entri 2~~tengkujuh dan kemarau sekaligus
tengkujuh di luar, kemarau didalam 
taw x makna ni??ak pon bru paham stelah setahun menginap di hostel di UMT di Negeri Terengganu Darul Iman ini
huh..tengkujuh..susahhh...
nelayan x leh turun ke laut..ktorg x leh keluar cari makan
kebuluran..kelaparan..kkemalasan..bercampur aduk
baru aku tahu kesusahan musim tengkujuh
baju bertimbun2 x leh nak basuh..kepam suda..ishh kotorr
bukan bju ak..ak sembur febreez..wangii
kenapa kemarau didalam???
sbb air xda..bekalan air kami tah lari kemana tah
sedihh..busuk..melekit..
aku belom mandi lagi
hari ni sempat mandi pagi je..wahhh..dasyat betol
nsb sempat mandi..ad kawan aku g cls x mandi pagi..air xde..haha
lagi kesian
cuci muka skali, gosok gigi skali, 
nasib2..duduk di perantauan 

kenapa aku melalut??sebab aku x  mandi lagi..
nak study sgt lah x selesa..rase nk g terjun kolam kt dpn 2 je
tp mlgnya takut lemas la pulak...ak nak mandi!!!serious!!

0 comments:

Followers