'someone'
dia tengah cari saya
sy takut..sumpa dis is not ME!!!aku bukan penakut
tp 'someone' ni betul2 buat aku takut
takut sampai nak lari...lari jauh-jauh so dat dia x jumpe aku 
x penah lagi dalam hidup aku, aku cube lari dr probs
tp ni lain..ketakutan sampai aku rase nak tukar phone no
takut sampai aku takut nak recieve new msg
takut sampai aku takut nak dgr phone ringing
takut sampai aku cuak tiap kali bukak facebook, tiap kali bukak email
phone aku sentiasa in silent mode semua sebab aku takut
sumpa aku takut..

p/s: kawan2 sorry keTAKUTan shlle ni mybe menyusahkan korg..lg2 kalo korg bg msg..sorry naa..

2 comments:

Anis Hani said...

ko takut ngan sape shille????
habak mai cnie....
jangan tanamkan sikap takut dlm dri ko..
nnt ko jugak yg ssh tau..
mmg kite perlu da perasan takut tetapi perasan takut x bagus untuk dri kite, kite akan kurang berkeyakinan dan hilang fokus ngan pe yang kite buat..
jgn takut2 k..akak da ngan ko..

Azza Love Journey said...

sape shil?

Followers