sedap! milo sangat sedap.
tp milo aku dah ter'over load. 1 kg milo. aku tak tahu bile boleh settle.
minum milo di temani mister potato. pada pukul 1.27 pagi
wah! hebat dan sihat! haha
mentang mentang td ada orang tegur pipi dah kurus. haha.
aku taw itu satu provokasi (kata dasar: provok). ikut suka hati je aku tambah 'kasi' ;p
selesai sudah sehari aku, hari khamis. 
talkimat LI, lunch wif roomate, dating dgn ex-roomate, then taklimat adelaaaa..takleh bg taw
kena ingat GOLDEN RULE! kata encik itu td. haha. ok saya zipp mulut ketat-ketat :)

selamat tidur semua. semoga hari esok masih ada :)
terima kasih hari yang indah
semoga mimpi indah indah jugak :)
orang kata kalau kita mimpi someone, means that someone tu rindu kat kita..kann??kannn??
aku mimpi max changmin tak lama dulu.
YEY! max miss me :) i love u lah. gataiiiii (fantasi semata mata :)

0 comments:

Followers