aku ada eye bags, kau ada??haha. nada nak bangga
eye bags or lebih dikenali beg mata. haha! ade ke orang sebut bag mata??mungkin, sape tahukan.
bak kata sorang kawan aku yang teramat sengal
kalo aku nak pegi shopping, aku bawak ko je
eye bag ko sama besar ngan shopping bag
kepala hotak kau..haha (dengan nada berlagu ok)
setelah dah bertahun aku belek muke aku kat cermin, aku rase tak da la tahap critical sangat.
mirror mirror on the wall who is fairest lady in the world? 
SHILA!!
mirror mirror on the wall who is the lady with largest eye bag in the world? 
NOT you! 
yes!see what the magic mirror cakap :) 
jum bawak eye bag g shopping :)
dengan penuh kesangsian and bersemangat aku tanya a few friends yang sangat ayu, cantik dan jelita..
how to remove my eye bags?
1. jangan minun 1/2 an hour before sleep.
2. terapi timun. ala ala cite kat tv tu. tempek timun kat mata. ok aku tak pegi pasar, so this method tak mungkin di try buat masa sekarang.
3. terapi uncang teh. haha. uncang teh lipton aku ade :) nanti kite try
4. bubuh moisturiser. eye bags ni bole wujud jugak if skin kita dry sangat. yang ni mudah. anytime boleh.
5. sebelum tidur, baring dulu. relax-relax. then buat urutan mata. tersalah urut t terus nampak bintang bintang :) haha. 
6. tidur cukup! jangan lebih tidur! aduh. ini parah. im both, si tidur tak cukup dan kadang kadang tidur terlebih cukup.

0 comments:

Followers