tetibe aku nak cerita salur galur nama aku
mak abah bagi aku name nurul shila.cantek.walaupun dulu aku penah mintak mak tukarkan name aku. 
mak abah n family terdekat pangil aku ela.
and ada yang panggil ila. aku tak suke!ila?tah macam tak kene ngan diri aku :) demand lebih.


shila. thats my name!cikgu panggil shila, kawan panggil shila, org baru kenal pon panggil shila, i introduce my name as shila jugak. as time passed, aku pon makin besar (dan lebar jugak), kawan kawan bertambah n masuk kolej (sekolah sebenarnye). orang mule panggil macam macam. aku pon tak ingat ape first batch name aku. yang aku ingat ada yang panggil
mambo. (sempena nama shiela mambo)
then shell..
?????
pastu ade yang panggil shieltox
ok boleh bunuh nyamuk n lipas :)
n macam2 lagi yang aku pon dah lupe. and paling last shille (pronounce as shil).. and name ni kekal sampai sekarang.
tapi lawak bile ade orang try sebut name aku..shil-le..what the.burokssss sangat..haha
and baru2 ni ade orang eja nama aku as shield
haha!
da la time matrix dulu, bile blaja pasal electron shield mesti ada org maen kan aku.kentut betol.


akuyangbernama:

0 comments:

Followers