walaupun tangan gatal nak menaip mlgnye kesibukan n kemalasan menghalang aku dr meng'update blog tercinta ini..wehee...3 may sengsara sem 4 ak berakhir..ingatkan habis da sengsara malangnye tambah merana..kurang ajar pnye pengurusan..haha..ade sape2 nk marah ak kate pengurusan UMT mcm babun dalam utan??ak peduli ape tapi...blog aku kannn..sape2 x puas ati sile la jgn bace lg..

"pada pkul 9pg pegawai bhg penempatan akan melawat bilik" ni la salah sedikit penguguman yg dsampaikan tepat jam 9pagi 5may..ak x kesah ngn announcement ni..tp ak nk kate pegawai yg masuk room aku tu SI*L!!boleh??haha..mesti la sgt boleh..suke2 ati tegkorak ko je nk msuk room ak kul 8.50 pg..ko tau tak ak terkejut???ko sdr x ko tu JANTAN YANG LANGSUNG TAK MACHO ttbe masuk room GADIS MANIS yg baru bngun tdo..ske2 ati ko je nk terjah kan..nsb baek ak terjage gak dr tdo..fine salah aku sbb trlupe kunci pintu..tp ko ada hak ke nak serbu masuk room aku tnpa kbenaran..cukup KURANG AJAR n KURANG AKAL!!

Sukanun bermula dah..kesian kwn2 yg dianak tiri kan..aku pon termasuk jgk walaupon ak ni sukarelawan dorg..d sebabkan ak x de tempat nak bermalam kalo ak dihalau..so aku pon mencuba la nasib nak mintak bilik sukarelawan awal dr org laen..alang2 sukarelawan dtempatkan di blok aku..aku pikir senang la nk negotiate ngn dorg tp hampeh..siot..kdg2 ak terfikir lak otak dorang ni ada kat ne ea??da la x bg taw awal2 kne kosongkan blok by 9am..then nk mintak tlg pon dorang xnak tolong..cukup xberotak..4 org pegawai aku kne jumpe smate2 nk mintak room..terime kasih byk2 UMT kerana menyiksa student sndiri..

0 comments:

Followers