ku sangka terang hingga ke petang, rupanye hujan di tengah hari..huwaaa
ini la nasib aku..malang betol..hehe
pn suzalin cikgu bm ku..gommenne..peribahasa atas tu tak sure betol tak ;p
ecece...shila nk gi lawatan g johor ea???
happy ea????wahh enjoy la ko eaaa shila..
memang pon..enjoy lah sgt~~
kepulangan ku ptg tadi disambut dgn test marine biotech tghari esok berserta disscussion bersama dr siti tersayang..mmg terbaekkk laaa..
satu hape pon ko belom bace cik shila yg ayu menawan dan anggunn..
berserta dgn perut yg sedang pusing2 pening meroyan aku menguatkan la jugak diri aku tuk berjaga meneman pak guard d cafe baru..nasib baek la toilet serta surau berdekatann..mmg jd rumah aku la cafe mlm ni..berkatikan kerusi, berbantal kan meja..ape ade hal???wa da biase beb..huhu
sdg kan ati aku meronta2 nak beradu atas tilam empuk kat room..aishhh...bazir duit betol!byr hostel mahal2 tp tdo atas kerusi..siap berperang ngn nyamuk lagi..ni la pengorbanan yang perlu dilaku kan oleh aku si student cemerlang yang gemilang dan terbilang..
bak kate org dulu2 'hendak seribu daya tak hendak seribu dalih'
kami di uitm segamat ;)




p/s: sekadar menghilangkan rase mengantuk selepas kuapan (menguap) yang pertama pd mlm ini..sekiannnnnnnnnnnn

0 comments:

Followers