tak lame lg... dah nk abis sem2...
tak lame lg dah sem 3...

final ponn dah dekat sgt..3days to go
aku masih lg terkedu dengan ape yg dah berlaku baru2 nih..
sampai sekrang..
muke yg ceria x menggambarkan jiwa aku yg sebenar...
aku...
hanya mampu mengenang kisah2 dlu..
tp..
aku takkan give up..
itu janji aku...
pada semua...
family...
kawan2...
"kat mana silap nya..."
aku pown x tau...
apa yg aku boleh wat sekrang ialah....
cuba sedaya mana yg mampu..
untuk pulihkan keadaan..
walau apa pon cara yg perlu..
tp...
klau tetap sama..........
kita dah cuba..
serahkan selebihnya pada Allah..
aku dah sedar sesuatu...
dah semakin jauh aku tinggalkan agama dan mendekati dunia...
aku sedar...
aku bergantung pada Ar-rahman Allah...
tetapi lebih banyk kepada Ar-rahim Allah...
sebab aku lupa tentang tu...
inilah masa Allah nk tunjuk blk kesalahan manusia...
koklusinya...
aku akan kembli kejalan yg dulu aku buat...
dan menunngu hari esok...
dan menunggu harapan esok..
yg blom tentu apa yg aku nk...
hanya bertawakal...
bertawakal...
dan terus bertawakal...
dan terus mengharap belas kasihan Allah...
dan akhir nya terpaksa redo..
redo dengan ketentuanNya..
aku percaya dengan takdir..
pasti ada chaya...
salam.....

0 comments:

Followers